Isnin, Mei 23, 2011

c0ngratulations!!!

ok!CL taw lame giler dah x update bl0g ni..tape2, ni CL nk kembali bercerite...sebelum tu, nanti CL st0ry erk nape x update..bukan MALAS tw!..=p..tapi ada kisah disebaliknya yang terjadi..huhu, JANJI!.. ^^ .disebabkan CL tengah suke sangat2 plus teruja n x sangka..CL pun curik2 tulis sebab malam ni x busy sangat..esok CL akan kembali busy sebab esok hari terakhir, s0, banyak kerja nk buat..huk2!..sebab ape???baca lah lagi..=p

Cl sebenarnya nak ucapkan c0ngratulations kepada mentor edry bersama pr0tegenya iqa (CL penin, xtw nak letak nama sape dulu.hihihi) sebab dah mara ke final mentor..weeeeeeeeeee~~~ siyes!CL x sangka tapi dalam hati sangat mengharap oke! (",)...



gimik minggu ni buat CL teringat gimik utk konsert mereka KRUjaan


"both of you are fighter"..bukan Cl yg ckp Dato' Ramli MS yg cakap.. ^^



ppsstt!!!CL sgt2 debo saat markah di bacakan..

Tiada ulasan: