Sabtu, Mei 07, 2011

inicikkkk....boleh bantu saya inciiikkk?????

hye all,,,,how yours day ari ni??good??cool!!yg x ok tu, xpe byk lagi mase..ni baru tnegah hari..petang ade lagi..(",)..ok, da bace kan tajuk kat atas tu..s0, cner??nak tolong tak?????kalau nak tolong cakap betol2 jangan nanti lari pulak...;D..ni ak nak kasi tw, ade orang nak mintak tolong 26 Mei ni..ada sape2 free tak??alaaaaaaaa..x free, kena free kan jugak..=p..

meh cni ak nk bagi tau ni..tarikh ni adelah tarikh di mana doktor mengesahkan bahawa KRU Studios akan beranak. ape??KRU Studios nk beranak??eheeee..yez!mereka akan melahirkan satu lagi filem yg bertajuk KARAK...laluan puaka...oppsss!!sebelum nk bercerita panjang lebar, mintak ampun banyak2 pada KRU Studios ekh..gurau2 jerk..=))..eh saye penyokong kamu tw!! ^^,

ok!!back to the story..KARAK adelah filem arahan Yusry di mana Yusry mempertaruhkan bakat2 baru untuk filemnya kali ini..tunjang utama filem ini adalah Shahir dan Shera Ayob..mengklafikasikan genre filem ini sebagai hardcore horror sudah semestinya satu lagi filem seram yg menjengah dunia perfileman..buat KRU sendiri, ini merupakan filem seram pertama yang dipertaruhkan..KARAK mengisahkan empat pelajar kolej yang dalam perjalanan dari KL menuju ke Kuantan. Mereka mengalami kesesakan luarbiasa di lebuhraya Karak dan bertekad untuk mencari jalan alternatif iaitu jalan melalui jalan lama tanpa menyedari keputusan ini bakal merubah kehidupan mereka selama-lamanya...ehem!!!dah2 xmo citer lebih2..g tengok sendiri kat panggung...=p






psstt!!!panggung dipenuhi citer cam ni kan sekarang....

4 ulasan:

Diera Tekikushika berkata...

tatootnya!!!!

ceriteraliyana berkata...

Diera Tekikushika>>dak kacik nk tgk ke??t jerit2..=p

ilanilyana berkata...

dorang kate seram gile.. takot la nk tgok

ceriteraliyana berkata...

ilanilyana>>huhu..ye la k0t, ari tu tgk trailer jerk da menjerit..,mmg tak0t!;D