Rabu, Julai 27, 2011

bila bl0gger otai foll0w ^^,

Assalamualaikum ^^,




tahap kebosanan yang amat ni akhirnya ada jugak berita yang mampu buat aku tersenyum. berita apakah?? cer teng0k gambar bawah ni..






ngeh3!!. aku selalu jugak tertanya-tanya agak2 en ben nak ke tak ek foll0w bl0g aku nih. hehehe. ape2 p0n TERIMA KASIH yang amat. rasa nak lompat terkinja-kinja neh. hehe. aku perasan p0n lepas update entry. tetiba teringat. "eh foll0wer dah bertambah lah. tengok ah sape yang foll0w aku.".. masa ni aku terus senyum meleb0oo..

m0od?? of courselah semakin bersemangat untuk berbl0ging dengan berita neh..weeeeeee!! terima kasih juga buat semua foll0wer aku. bila tengok follower makin bertambah secara tidak langsung aku bertambah yakin untuk menulis dan dengan adanya anda sebagai foll0wer buatkan aku ingin terus menulis. ^^




*baru tau, cam ni rupanya perasaan bila bl0g kita di foll0w oleh mereka yang otai..

14 ulasan:

aimie amalina berkata...

heheh
tahniah!
=))
nombor pon cantik,232

ceriteraliyana berkata...

aimie amalina>> thanks!! =) kan..cantik no.

TheMuks [SCC] berkata...

Wah! Ben10 follower ke 232 cantek!
SCC pon lompat katak dulu hehe ..
Tahniah awak .. selamat blogging yerr =)

maszull berkata...

tahniah liyana...mama pun mcm tu dulu teruja otai jadi follower...:)

Luqeem™ berkata...

hehehe..same la kita...tp dia follower sy yg ke 545..num pn cntik..hee

ceriteraliyana berkata...

TheMuks>> thanks!

maszull>> haha. kan..sape x terujaaa

Luqeem>> ramainyee foll0wer..=)

cucu umie berkata...

tahniah yer..teruskan berblogging

cintatulip berkata...

wow.. blog sy pon ben x 4low.. huhu

ceriteraliyana berkata...

cucu umie>> graciasss!! yana akan terus berbl0ging! =)

cintatulip>> satu masa siapa tahu?? kann~

K O R I E berkata...

waaa.. smoga success la yea ;)

ceriteraliyana berkata...

KORIE>>thanks! Insya-Allah...dengan adanya rakan2 bl0gger..=)

Eja Razif berkata...

wow congrats...abg ben pon x folow belog eja..

Encik JI berkata...

hebat. otai follow blog :)

ceriteraliyana berkata...

Eja Razif>> thanks! rajin2la j0in segmen ke tinggal jejak bebanyak.. =))


Encik JI>> x hebat mana p0n, biasa jee..=)