Ahad, Julai 24, 2011

semoga berkekalan buat NURUL SYUHADA NURUL AIN dan suami RAJA AMIR SHAH

Assalamualaikum ^^,




siapa tengok Majalah 3 semalam??. ah mesti ramai yang teng0k bola kan. aku tak minat sangat bola ni. setakat tengok sekejap2 tu bolehla. takdela bila ada perlawanan jer mesti dah cop tempat depan tv. setengah jam sebelum ke bape minit sebelum dah tercatuk depan tv. ngeh3.

alkisah semalam p0n kalau bukan mak aku panggil, aku p0n tak tengok Majalah 3 tue ^^. oh ya! aku bukan yg jenis hantu tv yer. bila ada cerita yang nak teng0k baru aku tercatuk depan tv tue. semalam Majalah 3 buat liputan selama setengah jam mengenai NURUL SYUHADA NURUL AIN bersempena majlis pernikahannya. taniah!!. semoga berkekalan hendaknya. ya kau tau dah lambat kot nak cerita pasal diorang nih. nak wat caner dah semalam baru aku teringat. haha. j0m tengok gambar..









sanagt cantik oke NURUL SYUHADA dalam majlis ni. deerr dah orangnya cantik tak bole kata apa laaa. eh ade lagi..scro0ll lagi keyh!


*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

oke2 jangan marah sket jer lagi ^^
*
*
*
*
*
*




ehehehehehe...siyes cantik!!






*gambar di ambil tahun lepas if tak silap. masa ni tv3 datang kampung aku buat rakaman singgah sahur.


2 ulasan:

Diera Tekikushika berkata...

allaaaaaa!!!!!!!!!!!!! aku baru nak publush 27 hb ni. sebokkk lah! ;p

ceriteraliyana berkata...

Diera Tekikushika>> hak3!! lambat noo0oo0..