Selasa, Ogos 09, 2011

RM50 mahal tak??

Assalamualaikum ^^,




hari ahad lepas buat pertama kali ramadhan kali ni aku dan keluarga berbuka di luar. tempat biasa ktorang makan pun. ahli seramai tujuh orang. awal2 pegi untuk booking dulu. then ktorang merayap kat bazar. and itu jugak pertama kali aku jejak kan kaki ke bazar kali ni. ^^  orang sangat ramai oke! tengok jam. 6:30 p.m. memang patut pun. di sebabkan tak tahan dengan orang ramai yang berpusu-pusu. aku terus keluar dari celah2 orang ramai tu. lalu kat belakang gerai. haha.

berbalik pada topik. kos kami sekeluarga berbuka hari tu RM50 untuk tujuh orang. ngam2. terer tak??. :D. rasa2 mahal tak?? pada aku MURAH. oke sila jangan buat persepsi dengan mengatakan aku berlagak. cuba korang tengok list menu dulu...


  1. teh tarik - 2
  2. air kosong - 1 (kompem2 tak bayar  *eh tapi ada kedai kena bayar jugak)
  3. horlick panas -1
  4. teh o ais - 1
  5. nescafe ais - 1
  6. milo ais - 1
  7. jus epal - 1
  8. sirap limau - 1
  9. nasi goreng ayam - 2
  10. nasi goreng kampung - 3
  11. nasi goreng pattaya - 1
  12. mee ladna - 1
  13. roti canai kosong - 1
  14. telur bungkus - 1
  15. telur dada - 1

sila abaikan makanan yang melebihi daripada tujuh. s0 caner?? korang rasa murah tak. serius murah oke!



*nak masak untuk berbuka. =p kalau rajin malam ni aku update lagi satu entri  ^^  selamat berbuka semuaaa!!

8 ulasan:

Amanie Ashraff berkata...

sejak bile family ko 7 org

ceriteraliyana berkata...

@Amanie Ashraff hek. sejak2 nak dpt kakak ipar *,*

Hanif Idrus Blog berkata...

memang murah..dulu makan kat PD..lima orang makan mee goreng kena RM70..giler

ceriteraliyana berkata...

@Hanif Idrus Blog mak aihhh!!
makan kat restoran k0wt tuu 0,o

deqlis berkata...

restoren taraf 5 bintang kot??

ceriteraliyana berkata...

@deqlis haissh!! x dapat harga tu mkn kat 5 bintang..;)

maszull berkata...

salam liyana...50 inggit utk 7 org mkn kira murah la tu...:)

ceriteraliyana berkata...

@maszull w'salam. kaannn..murah sgt,