Khamis, Februari 16, 2012

LIRIK : KEMARAU - V.I.P

Assalamualaikum ^^,




.:kemarau:.


kau bilang kau sayang sepenuh hatimu
tapi hanya mulut dipaksa bertutur
keranaku sepi meskipun bersama
rasa terpencil di dalam jiwa

dirimu kini dah jauh berubah
dari yang ku kenali dulu
harapan tak memindah
hakikat yang melanda
cinta dah mengabai kau dan aku

apa guna bersama
bila kita salong kemarau cinta
menunggu masa untuk berpisah
apa guna berkasih
jika hati sering merasa sedih dan kemarau airmata

bila perasaan sayang makin guram 
sinaran harapan kelihatan kelam
mulalah mencari salah dan membenci
walau tak ketemu jawapannya

dirimu kini dah jauh berubah
dari yang ku kenali dulu
harapan tak memindah
hakikat yang melanda
cinta dah mengabai kau dan aku

setiap hari ku termening buntu
memikirkan nasib yang sudah menimpa cinta
bukan salahku dan bukanmu
mungkin kerana jodoh tak rela untuk bersama
seumpama gurun menanti hujan
dijemur musim kemarau yang berpanjangan
maka terhapuslah jiwa yang bernyawa
seperti situasi di depan kita






lagi sentuhan EDRY KRU



Photobucket

12 ulasan:

Eera Shera berkata...

lagu borang dorg ek..x tau pulak..nak carik lu

FL blogh0use berkata...

@Eera Shera single baru VIP. ^^,

Pink Lavender berkata...

hai tinkerbell..

tahu tinkerbell memang slalu terbang2 ke blog makneng yg mcm cendawan lambat nak tumbuh tuh...hu2...

thanks tinkerbell sudi dtg

FL blogh0use berkata...

@Pink Lavender hehe. same2! =)

Nizam berkata...

membalas kunjungan...

err..minat ke kumpulan ni?

hudahassan ^^ berkata...

waaahhh . boleh carik dlm youtube nih :)

FL blogh0use berkata...

@Nizam lebih minat kat pencipta lagu ni sebenarnya. =)

FL blogh0use berkata...

@hudahassan ^^ ade jeee. but better dptkn yg original oke! ^^,

lieynanilaz berkata...

dah main kat radio kerr....tq singgah blog saya...:)

amy syahirah berkata...

comellnye headerrr hehe

FL blogh0use berkata...

@lieynanilaz dah lame la awk ;) cer dgr hot fm ^^

FL blogh0use berkata...

@amy syahirah thanks!! credit to wan hazel =)