Isnin, Februari 18, 2013

Handpainted GA

Assalamualaikum



 hai all !! aku baru teringat yang aku di tagged oleh dua orang blogger untuk join giveaway. so, sekarang masa untuk membuat entri la yee. btw, yang lagi satu tu aku tak sempat nk join alih-alih dah umum pemenang ? ehhh .. asal cepat sangat tarikh tutup nii. hekhek



nak join picit banner. 

so. here it is. hurmm mula-mula tengok kasut ni macam budak-budak pulak. tapi lama-lama rasanya kalau dapat ok gak neh. boleh feeling2 comell. *wink3 !!

thanks kepada anis for the tagged. ;)

tagged

FaraQiela


till then.

love,
Signature

4 ulasan:

lynn kamarul berkata...

comel sgt

Liyana Erythrina berkata...

@lynn kamarul mari la join !

Shakira Pathi berkata...

comel jea kasut uu.tapi macam segan la pulak nak pakai hehe :p

Liyana Erythrina berkata...

@Shakira Pathi ahaaha .. kena ikut tempatla then baru tak segan =)